HTML

Erasmus- Hannover

Friss topikok

  • hcsilla: Nagyon ügyi vagy !Gratula!!!!:-) (2009.11.30. 01:04) Neuro:)
  • Emeske: Szia! Na,sajnálom a vizsgákat! mennyitől lett volna meg? mindenesetre az 50% és 53% szerintem is ... (2009.11.12. 14:54) már egy hónapja...
  • subiczgabor: HAJRÁ SZIVEM! Mutasd meg a fránya germánoknak, mi a stájsz! (2009.10.25. 15:59) hú suli:)
  • benkozsofi: @Emeske: Hát ezt rettentően sajnálom, bár lehet hogy nekem nem villantgatná magát, mert megsértődö... (2009.10.25. 15:39) Megérkeztem:)

Linkblog

Megérkeztem:)

2009.10.06. 12:23 benkozsofi

Hello!

Újra küldöld, újra blog,csak talán most könnyebben fog menni a dolog.

Tegnap koradélután érkeztem meg Hannoverbe, ahol már várta reptéren a tutorom, aki még magyarul is beszél:) bementünk a városba, majd megmutatta hol a koli ahol lakni fogok. az egész campus elég kocka, de végülis jó hogy minden egy helyen van. a koli szuper! az összes erasmusos(9) egy szinten van és a többi szinten csupa külföldi diák, más ösztöndíjasok, de mindenki külföldi:)a szoba elég jó, van benne egy ágy, 2 asztal, egy szekrény meg egy csap. szoval király. fürdőszoba: van 4 zuhanyzó a folyosón meg 2 kádas fürdő, király:))ja de net az marhára nincs úgyhogy a könyvtárba kell eljárni netezni, ami kb 200m. ez nem is lenne baj, de itt mindig setét(Gábor igazad volt ) van nyirkos és hideg, pedig még csak október van. Úgyhogy nem szivesen mozdul ki az ember 1 emil megírása végett. de megbeszéltük hogy valahogy szerzünk netet, mert mindenkinek van gépe a koliban, és max előfizetünk vmi wifis netre és alosszuk az árát, szoval meg fogjuk oldani.:))))

Szoval megérkeztünk a koliba, ahol találkoztam a többiekkel, van 4 lengyel 3lány 1fiú és két bolgár de ők ki fognak költözni a koliból mert egy pár és nem tetszik nekik. ezenkivül van még az alattunk lévő emeleten 2 csecsen. miután lepakoltam körbesétáltunk a tutorommal a campusban, megmutatott minden fontos épületet

utána elmentünk lidlizni, mivel nem hoztam tusfürdőt sampont mert azok túl nehezek voltak:))) de a lidliben szerencsére mindent kaptunk, vettem reggelinek valót, és sört is az estére. hazamentünk a koliba, megvacsiztam a szendvicsemet amit még otthonról hoztam majd sörözgettünk, beszélgettünk.

ma reggel 8kor keltem, korom sötét volt. azt hittem hajnali 6 van pedig nem. Hideg sötét, felhős nyirkos... isteni... megreggeliztünk befejeztem a kipakolásomat, majd elindultunk beiratkozni Frau Bargstenhez, aki tündér akinél  végül képes voltam magamból kipréselni néhány épkézláb német mondatot...:) jaaa német szoval jóban vagyunk... én értem amiről szó van, de beszélni csak angolul tudok, bár a többiek szerint a jövőhéten ha elkezdődnek a nyelvóráink majd jobban felbátorodom:) de az nagyon szuper hogy egyenlőre szinte mindent megértek amiről körülöttem beszélnek:)

szovel beiratkoztunk és most bejöttem a könyvtárba hogy csináljak blogot:) még nem csináltam egy fényképet sem, mert nem annyira vettem elemet a gépbe, meg a szürke ködös kocka épületeken sem sok fényképezni valót találtam, de azért ha lesz elem lesz fogo is és majd rakok fel:)

most megyünk majd tantárgyakat felvenni kettőre, na remélem Herr Fischer is olyan kedves lesz mind Frau Bargsten volt, különben bajban leszek:)))

 

nade sebaj mert utána megyünk ebédenli este meg valahova a városba valami koncetre:)

soksok puszi mindenkinek:)))

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofihannover.blog.hu/api/trackback/id/tr101431256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hcsilla 2009.10.06. 17:57:42

Na halihó!

Örülök, hogy szerencsésen megérkeztél, és hogy minden ok veled...
jelentkezz jó sokszor...
a bőrdemód 2/3 lett, mint a csoport nagy részének...na de a lényeg, hogy mindenkinek meglett...
Na érezd jól magad!Aztán nehogy tanulj!

Puszi: Csilla

subiczgabor 2009.10.06. 20:56:28

Szia Te Blogger Leányzó! :DDDDDDDDDD

Én is nagyon boldog vagyok, hogy (nagyjából) simán mennek a dolgaid, és hogy máris üzemel az új blog:)

Aztán hajrá a rakkenroll koncerten!

Csók!

Pitri1 2009.10.06. 23:31:15

Hellllooo!

orulok,hogy megerkeztel es ilyen gyorsan tudsz eletjelet adni:)
remelm sok meleg ruhat vittel,a csodalatos idojarashoz:)
irj sokszor,es bulizz sokat!
pusz

Emeske 2009.10.25. 09:32:43

Bőrdemóról jut eszembe... Olyan Altmayer-féle tárogató magánszámokat hagysz ki,h az hihetetlen:P a héten én is kihagytam,de állítólag egy lila garbóban volt meg egy picsavillantó köpenyben,ami alatt nem volt semmi :D :D

benkozsofi 2009.10.25. 15:39:05

@Emeske: Hát ezt rettentően sajnálom, bár lehet hogy nekem nem villantgatná magát, mert megsértődött hogy nem köszöntem el tőle!:)))
süti beállítások módosítása