HTML

Erasmus- Hannover

Friss topikok

  • hcsilla: Nagyon ügyi vagy !Gratula!!!!:-) (2009.11.30. 01:04) Neuro:)
  • Emeske: Szia! Na,sajnálom a vizsgákat! mennyitől lett volna meg? mindenesetre az 50% és 53% szerintem is ... (2009.11.12. 14:54) már egy hónapja...
  • subiczgabor: HAJRÁ SZIVEM! Mutasd meg a fránya germánoknak, mi a stájsz! (2009.10.25. 15:59) hú suli:)
  • benkozsofi: @Emeske: Hát ezt rettentően sajnálom, bár lehet hogy nekem nem villantgatná magát, mert megsértődö... (2009.10.25. 15:39) Megérkeztem:)

Linkblog

buli sport buli sport:)

2009.10.16. 15:37 benkozsofi

Hétfő délután elmentünk egy össz-egyetemi ERASMUS meetingre, ahol nagyon szuperül voltunk kb 15en ebből persze min min 6 lengyel, 6 német és a maradék. Játszottunk gyilkososat, hogy van egy játékvezető, gyilkos, boszorkány igazmondó, és gyilkolászni kell meg megtalálni a gyilkost. De nagyon tetszett mert szeretem az ilyen játékokat. Igaz először kicsit megijedtem, mert én voltam a boszorkány és egyáltalán nem értettem hogy mit kell csinálni, de kb az 3.kör végére rájöttem. Pedig egy szava sem lehet mert gyönyörűen beszél mindenki németül, épp csak mondjuk én nem ismerek „minden” szót. Utána a többiek a kolinkból haza mentek mi meg hozzácsapódtunk egy lengyelekből és egy törökől álló csapathoz akikkel elmentünk egy Irish pubba sörözni.szuper volt 8 lengyel 1 török meg én:))))) de a pubban kb 200 erasmusos volt. Ááááá ez olyan jóó amikor ilyen sokan vagyunk és mindenki ugyanazért meg ugyanúgy de főleg alig beszél németül, meg szereti a sört:))

jaaa meg volt karaoke, Monikával természetesen énekeltünk, ami remekül sikerült de szerencsére már a buli vége fele volt úgyhogy nem hiszem, hogy sokakat, zavart már:))

utána elindultunk haza, 5 perccel késtük le a villamosunkat, ami óránként jár, és így szabadott 55peret várnunk az aluljáróban, de jo volt mert megint tanultam lengyel szavakat... most már tényleg fogok fényképezni, meg összedobjuk amiket csináltunk eddig képek, mert úgy azért izgibb.

Kedden sokáig aludtam intézgettem a dolgaimat, majd este mentünk a csajokkal kosarazni. Az nagggyon király volt. Én már évek óta nem kosaraztam sztem, de szuper volt. Egy olyan órára mentünk ahol 1 óra edzés van majd fél óra játék. Az edzők két kinai srác, akik állati kedvesek voltak velünk. Az első pillanatban mikor beléptünk a terembe (3 csajszi az egyen rövidnadrágban) azonnal odajött és rögtön angolul kezdett el hozzánk beszélni. Lehet hogy ki van írva a homlokunkra hogy külföldiek vagyunk de lehet hogy csak túl barnák voltunk:))))

jaa a teremben kb 50 srác és hármunkon kívul 2 csajszi.... huha először kicsit megijedtünk meg letaglózódtunk... de aztán felvettük a ritmust, végül is tudtuk hogy koedukált, de azt nem hogy kvázi csak fiuk lesznek. Viszont az edzéds nagyon jó volt. Fárasztó de nem haltam meg ahogy én azt előre elképzeltem. A játék a végén...hát...izé... szoval én már sokéve nem játszottam...szoval elég retek voltam de a maradék 4 fiú a csapatomban rettentően elnéző és tök sokat passzolták a labdát. Jaj de egyszer úgy elbámészkodtam a meccs közben, és ez egyikük épp nekem passzolta volna, amit én későn vettem észre, és fejbevert a labda én meg csak csapkodtam a levegőben a labda után mint egy idiota....:((((de azért vicces volt mármint nem csak én hanem nekem is az volt:))))))))))))))

szerdán voltunk az évnyitó bulin ami egyenesen rettenetes volt. igazi elektro tucc tucc mindenki annyira trendi volt hogy az csak na... jeh és persze midnen iszonyú drága

de azért jol éreztük magunkat, nem hagytuk hogy a borzasztó zene elrontsa az amúgy szuper hangulatunkat:) de hamar leléptunk mondván hogy fáradtak vagyunk:)))))

csütörtökön kölcsön kaptam a lengyel srác biciklijét hogy elmenjünk Monikával a Lidlibe:)))) csak azt felejtette el mondani hogy a biciklije a falon lóg és egyenesen lehetetlen leszedni meg hogy nincs kitámasztója úgyhogy lehetetlen lezárni....egyébként remek volt... Monika annyira röhögött mikor megpróbáltam felszállni a kb 130cm magas bicóra hogy leesett a sajátjáról....de kb 1 óra alatt meg voltunk az amúgy 20perces bevásárlással:))))))))

este elmentem röpizni:) nagyon későn volt 10ig tartott így rávettem  az orosz srácot hogy jöjjön el velem mert ő is szeret röpizni. gondoltam milyen jó lesz... a jo kis bemelegítés után elkezdtünk párosával ütögetni. hát mondanom sem kell, hogy a 2m-es Kaukázusi orosz medve-vadász úgy ütötte le a labdát hogy visszapattanva a földtől nekipattant a plafonnak(Dávid, gondoltam rád meg az Ukrán röpisekre:))))- szegény kis kigyúrt ultramenő szöszi német röpis fiukák csak pillogtak(najo meg én is)....ajjjaj kezdtem megijedni hogy mi lesz velem ha neki kell sáncolni, vagy fogadni kell egy ilyen leütést:))))de persze mindig egy csapatban játszottunk így csak feladogatnom kellett vagy NORMÁL ütéseket fogadni. ami azért még ment bár a karom csupa kék zöld... de majd tán jövőhéten ez is jobb lesz:))megbeszéltük hogy eljárunk minden héten eztán is:)

ma reggel, mikor végre hozzáfértem az órarendemhez kiderült, hogy persze az összes órám üti egymást, úgyhogy megint van mit leveleznem, intézgetnem  a to-n ahol már személyesen ismernek.....:)))))))))))

huhuuuuuma megyek német órára 4re. hú viszont egyre jobban megy a német már kb csak 15perc 1 mondat kinyögése ami nagy haladás az eddigi fél órához képest:)))))))))))és mindenki olyan kedvesen tanít és már nem is röhögnek annyira a kiejtésemen,

najo szaladok is németre, nem szeretnék elkésni mert igazán rámfér ez az óra:)))))

pusszantás mindenkinek

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofihannover.blog.hu/api/trackback/id/tr671454291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása