HTML

Erasmus- Hannover

Friss topikok

  • hcsilla: Nagyon ügyi vagy !Gratula!!!!:-) (2009.11.30. 01:04) Neuro:)
  • Emeske: Szia! Na,sajnálom a vizsgákat! mennyitől lett volna meg? mindenesetre az 50% és 53% szerintem is ... (2009.11.12. 14:54) már egy hónapja...
  • subiczgabor: HAJRÁ SZIVEM! Mutasd meg a fránya germánoknak, mi a stájsz! (2009.10.25. 15:59) hú suli:)
  • benkozsofi: @Emeske: Hát ezt rettentően sajnálom, bár lehet hogy nekem nem villantgatná magát, mert megsértődö... (2009.10.25. 15:39) Megérkeztem:)

Linkblog

még mindíg szuper

2009.10.08. 21:15 benkozsofi

Szoval elmentünk Herr Fischerhez felvenni a tárgyakat, aki mint 5 idiotának folyamatosan ismételgette a dolgokat, majd énmegkérdezetm valamit amit nem annyira értettem, gondoltam a nyelvi problémák miatt, mikoris ő készségesen elismételte ugyanazt ugyanúgy csak angolul. Na ezzel se lettünk beljebb.... ugye itt ilyen tantárgyblokkok és valamit felvehetsz valamivel valami üti a másikat, de ez sehova nincs egyérelműen leírva hogy mik vannak fedésben... majd miután 4szer elismételt mindent, beeresztett minket a TOra:)))))))))) persze a Frau Günther egy nyikkot nem értett angolul, én hiába értettem hogy ő miket mond mindig csak rájöttem hogy nem jo nekem amit ő akar... ja ha meg én mondtam valamit(végre kinyögtem valami értelmes német mondatot) arra tuti az volt a válasza hogy hát ez lehetetlen...majd abba maradtunk hogy még el kell mennem ide oda amoda...kb 5 helyre és akkor talán lesz nekm jo:(((((((( kicsit megilyedtem. majd fáradthattam a következő asztelhoz ahol Herr Jerome várt, aki remekül értett angolul, és mindent úgy elintézett nekem ahogy szerettem volna letelefonálta, mondta hogy ne kelljen már nekem szaladgálnom  mindenfele ha neki ez csak néhány telefon. nyomtatott nekem órarendet az elsó hetemre is hogy tudjam mi lesz.szoval végül este 6kor végeztem(legutóbb ugye irtam hogy hamar ebédelünk....:((((), de minden megoldódott szerencsére, ja és amit tanulni fogok az: Igazságügy, gyerek, neuro, bőőőőőőőőőr és pszihiátria. szoval kicsit ki voltam hogy ezeket is tudom tanulni. szoval még lesz néhány köröm az otthoni profokkal valahogy mert tökre nem úgy lettek a dolgok ahogy nekem azt előre mondták.... de remélem rugalmasak lesznek...

nade mire végre végeztünk már nagyon éhesek voltunk, fűztünk spagettit,és megettük a koliba, szinte mindig így öten vagyunk a 4 lengyel meg én:)

kaja után elindultunk az indiai rock koncertre...ami igazából angol punk zene volt egy kb vöröslyuk(Szegeden nemtudok ilyan lepukkant kicsi punkkocsmát) szintű helyen,de megnéztük, táncoltunk és 10 mp után minden szám szövegét megtanultuk olyan bonyolult volt ám!!!!ja persze esett az eső és mi nem vittünk semmit ellene kicsit eláztünk, de szerencsére pont jött a villink és igy hamar hazajutottunk. de azért jókis este volt megint kb 17nek éreztem magam, csak néetül beszéltek körülöttem:)))))))))))

tegnap elég jól telt, 10re mentem Frau Bargstenhez aki a mindenesünk és nagyon tündér hölgy, mindig mindent elintéz nekünk. megkaptama  papirjaimat szoval ingyen utazom addigis míg a diákom elkészül:) juppie.. utána bementünk a városba a tutorommal aki ekkorra fejezte be a fizika vizsgáját(szerinte nyert még egy lehetőséget a megírásra:))))) hogy bejelentkezzek az idegenrendészeten... odaértünk és egy biztonságiőr a kapuban elkezdett velünk üvöltözni, hogy mégis mit képzelünk magunkről már 2 perce zárva vannak... hát jo akkor ettől lekéstünk... majd hnap...ezután elmentünk mobilt keresni nekem, vagyis feltöltőkártyát venni, megnéztünk kb 5 szolgáltatót majd végül Lidl gazdaságos sim kártyát vettünk ami tök olcsó volt és szuperek a tarifái szoval van itteni számom, ha valaki el akar érni : +4917678730019

ezután nagy boldogan vettem 5 fánkot és megettem:))))))))))))))))))))))))

majd visszaérve a koliba ledőltem egy kicsit és azonnal realizáltam hogy az ablakunk alatt egy óvoda kertje van  ahol 4 óráig üvöltöznek a gyerekek:)) juppie ennyit a délutáni pihenésről.

este irány a dizsi:) elvileg valami zaza nevü helyet kellett megtalálnunk és hárnam a csajokkal nekiindultunk a városnak hogy az majd milyen jó lesz... diszkrét 1 órát késtünk mire odajutottunk ahol a fő- cp(contact person)-lányok vártak ránk- ugyanis a tegnapi bulit ők szervezték nekünk... ezután mentünk a Zaza nevü elvileg hires és szuper discohoz ahol háromnegyedórát vártunk a szakadó  esőbe(egy esernyő alatt 7en:))))))))), ja az sem a mienk volt:)))))))mert mi tegnap sem vittünk semmi ilyesmit:)))))amikor a cp-k úgy döntöttek menjünk inkább méshova, úgyhogy csurom vizesen beállítottunk valami puccos discoba, ahol a fő teremben német discopop keverve sramlizenével volt a felhozatal... képzeljétek ez valószinű a régi tőzsde helyén volt mert volt egy csomó 40es évek beli dőzsde kép és az árak folyamatosan változtak:)))))))) ami nőtt az pirossal írta ki a tábla, ami csökkent azt zölddel:))  tiszta dili volt:), meg nagyon drága:(de egy sör azért belefért úgyis lildiben veszünk mindent és főzünk óccsiért. Hazafelé persze megint bőrig áztunk, de a legjobb a csuromvizes cuccot visszavenni volta discoban... forró fürdő és alvás.

ma újra megpróbáltuk az idegenrendészetet, sikerünk, úgyhogy már hivatalosan is itt vagyok:)feltöltöttük a telefonomat a DM-ben(hihetetlen Lidlbe vettem sim kártyát és a DM-ben töltöm fel:))))))) utána bevásároltam néhány dolgot, pl ESERNYŐT:)és hazajöttema koliba.

ma este nem megyünk sehova, mert mindenki fáradt, és van még otthon Lidl gazdaságos sörünk is úgyhogy nem lesz baj:)

hiányoztok nagyon! jelentkezem hamarosan

puszi

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofihannover.blog.hu/api/trackback/id/tr451437444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása