HTML

Erasmus- Hannover

Friss topikok

  • hcsilla: Nagyon ügyi vagy !Gratula!!!!:-) (2009.11.30. 01:04) Neuro:)
  • Emeske: Szia! Na,sajnálom a vizsgákat! mennyitől lett volna meg? mindenesetre az 50% és 53% szerintem is ... (2009.11.12. 14:54) már egy hónapja...
  • subiczgabor: HAJRÁ SZIVEM! Mutasd meg a fránya germánoknak, mi a stájsz! (2009.10.25. 15:59) hú suli:)
  • benkozsofi: @Emeske: Hát ezt rettentően sajnálom, bár lehet hogy nekem nem villantgatná magát, mert megsértődö... (2009.10.25. 15:39) Megérkeztem:)

Linkblog

már egy hónapja...

2009.11.11. 20:00 benkozsofi

hát régen nem írtam, de most megint van időm:) vagyis nincs de mégis:)

szóval valahol ott hagytam abba, hogy gyerekgyógyászat, és igazságügy...eltöltöttem velük 2 szép hetet, majd megbuktam a vizsgákon... a vizsga tesz volt, amit egy számítógépen kellett megírni, egyszerre, mindenkinek más sorrendben dobálta a kérdéseket, és 5m-re ültünk egymástól.... ja és persze ne felejtsük el németül volt...:( az igazságügy 53% lett a gyerek meg 50% azért én kicsit büszke vagyok hogy 3 hét után ez ilyen jól ment:) de ez mondjuk nem változtat a tényen hogy kreditet csak akkor kapok, ha megvan a vizsga ugyhogy meg kell ismételni....(bár úgytűnik hogy ők ezt nem annyira akarják...)

aztán jött a Gábor és itt volt velem egy egész hetet, ami rettentően szuper volt:)leginkább nem csináltunk semmit, várostnéztünk sétálgattunk és kaptam 2 szuper farmert:)voltunk szuper halloween partyban ahol mindannyian boszorkányoknak öltöztunk és kartonból készítettünk kalapot magunknak, ha szerzek róla fényképeket majd nakok fel(csak sajnos az én fényképezőm nem annyira működik:)) pénteken voltunk Operában. Megnéztük a Varázsfuvolát, ami elég illúzióromboló volt, de utána nagyon jól vacsiztunk és söröztünk...

Apa is meglátogatott, és hozott egy csomó melegruhát, meg rengeteg kaját otthonról(Anya köszi a tepsiket, nagyon szuperek!!!) ami szuper mert azért  itt a dolgok nem ugyanolyanok, pl lehetetlen rendes tejberizst főzni az itteni rizsből... de mostmár:)) nagyszüleim jóvoltából ipari mennyiségű süteménynek lettem boldog tulajdonosa, amit kedves lengyel barátaimmal rendesen pusztítunk:) és már a 3kg-os prágai sonkának is több mint a felét megettem, de túrórudi még van:DDDDDD

aztán megint suli iszonyat ez a rendszer, 2 hétig tanulunk valamit, eg dolgot, majd vizsga majd annyi... kicsit unalmas, és szerintem nincs elég idő megtanulni...vagy lehet hogy nekem csökkentek a képességeim... ez a neuró teljesen reménytelennek tünik, de szerencsére szóbeli lesz a vizsga...igazi stand-up-comedy...nulla felkészülési idő, csak bemész azt mondják epilepszia és te mondod... kiváncsi vagyok mit fogok alakítani:)de még van rá egy hetem hogy bevágjam a neuruanatomiát, betegségeket, therápiákat, meg megtanuljak németül...

de az oktatás viszont tök jó, mindig kiscsoport, max 4em, az előadásokon sem vagyunk 40-nél többen szoval szuper, osztályon 4en megyunk a beteghez, nem 24en, egy nap  kikérdezzük majd másnap megbeszéljük 2 orás a gyakszi anim 1 beteget kell kikérdezni, megvizsgálni, és ha kész vagyunk mehetünk haza:)szóval ez nagyon tetszik:)

pénteken megpróbálkozunk egy baletttel, hátha táncolni jobban tudnak, mint énekelni...de ha nem akkor nem eröltetjük tovább a kultúra dolgot...

elméletileg vasárnap este megrendezzük végre az international food estet, ahol rakott krumplit fogok csinálni:)remélem jól sikerül:)

puszi mindenkinek!

Írjatok ti is!

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofihannover.blog.hu/api/trackback/id/tr111518664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emeske 2009.11.12. 14:54:17

Szia!

Na,sajnálom a vizsgákat! mennyitől lett volna meg? mindenesetre az 50% és 53% szerintem is jó:D
ja, és rendkívül örülök annak is,h az élelmezésed megoldott! :D
süti beállítások módosítása