HTML

Erasmus- Hannover

Friss topikok

  • hcsilla: Nagyon ügyi vagy !Gratula!!!!:-) (2009.11.30. 01:04) Neuro:)
  • Emeske: Szia! Na,sajnálom a vizsgákat! mennyitől lett volna meg? mindenesetre az 50% és 53% szerintem is ... (2009.11.12. 14:54) már egy hónapja...
  • subiczgabor: HAJRÁ SZIVEM! Mutasd meg a fránya germánoknak, mi a stájsz! (2009.10.25. 15:59) hú suli:)
  • benkozsofi: @Emeske: Hát ezt rettentően sajnálom, bár lehet hogy nekem nem villantgatná magát, mert megsértődö... (2009.10.25. 15:39) Megérkeztem:)

Linkblog

hú suli:)

2009.10.24. 17:01 benkozsofi

Huha hát ezek nem vicceltek, tényleg minden óra németül van:)))))))))))

hétfőn elkezdődött nekem is végre a suli, már nagyon vártam, de most már tudom hogy nem kellett vonla...Igazságüggyel kezdek és párhuzamosan vele csinálom a gyerekgyógyászat elméleti részét ami itt mindneki szerint lehetetlen mert ők egyszerre csak 1 tárgyat tanulnak...nade én gondoltam jó lesz ez:) hát nem az... nade hátfőn elmentem Igazságügy előadásra, amit rettentően élveztem , kb az óra felén majdnem  még azt is tudtam miről van szó...de mindenki nagyon kedves volt hozták vitték a tetemeket...délután szeminárium ahol már jobban értettem a dolgokat. tök izgi volt meg érdekes. csak nagyon hideg volt az előadóban(kabátban megfagytam:(()....úgyhogy keddre szépen megfáztam. másnap szintén ugyanez a program, csak a szemináriumon mindenféle sebeket írtunk körbe... hát én kevesebb sikerrel:))))

na és szerdán elkezdődött a borzalom, 9re mentem gyerekgyogyra, ahol 1ig voltam, hát az szupi, elég sokat értettem:) majd 1re mentem igazságügyre ahol 5ig voltam és ez már nem volt annyira szupi mert nem tudtam ebédelni, és semmit időm nem marad tanulni, mert ugye jövőhét pénteken vizsgázom igazságügyből, amire ugye valamikor illene felkészülni, hogy legalább értsek valamit a válaszokból amiket karikázni kellmajd:))) de mondjuk az AC/DC ABBA-hoz érteni sem nagyon kell:))))szoval így kicsit kemény volt a hét és már értem miért mondták hogy ez így nagyon kemény lesz....csüt- péntek délután gyerekből ilyen probléma orientált izészemináriumunk volt ahol 4en vagyunk a csoportban, és nagyon élveztem, kaptunk egy esetet: 7napos újszülött rosszul lesz... hány, pöttyös, nem akar inni és a légzése sem kielégítő... és ezt rakosgattuk ki, táblákra irtuk a Diff Dg-t vizsgálatokat végeztünk elméletben, de mindennek meg volt az eredménye a tanárnál:) ez tök szuper volt 4en könyvekkel okskodni(kicsit Dr.House-os volt) kár hogy nálunk ilyen nincsen sokkal jobb lenne mint az anamnézisfelvétel minden órán:)ugyhogy azt élveztem bár péntek délután már nagyon fáradt  voltam.most meg szépen tanulom az igazságügyet  legalábbis egyenlőre kiszótárazom hogy értsem mi a tananyag... hátha menni fog a vizsga!!!

puszilok mindenkit!!

Írthatnátok valamit hogy mizujság otthon!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofihannover.blog.hu/api/trackback/id/tr91472116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emeske 2009.10.25. 09:29:42

Na hi! ez tényleg elég gázul hangzik,de kitartás! Találj magadnak valakit,szerintem,aki jól tud németül és angolul is és tanulj vele igazszágost! :D
Aztán ünneplésképp majd benyomsz egy gigantikus kóóóóbászt!:D hihi,bocs,de a "gigantikus kolbász" volt a kedvenc részem a blogban... :D

subiczgabor 2009.10.25. 15:59:28

HAJRÁ SZIVEM!

Mutasd meg a fránya germánoknak, mi a stájsz!
süti beállítások módosítása