HTML

Erasmus- Hannover

Friss topikok

  • hcsilla: Nagyon ügyi vagy !Gratula!!!!:-) (2009.11.30. 01:04) Neuro:)
  • Emeske: Szia! Na,sajnálom a vizsgákat! mennyitől lett volna meg? mindenesetre az 50% és 53% szerintem is ... (2009.11.12. 14:54) már egy hónapja...
  • subiczgabor: HAJRÁ SZIVEM! Mutasd meg a fránya germánoknak, mi a stájsz! (2009.10.25. 15:59) hú suli:)
  • benkozsofi: @Emeske: Hát ezt rettentően sajnálom, bár lehet hogy nekem nem villantgatná magát, mert megsértődö... (2009.10.25. 15:39) Megérkeztem:)

Linkblog

hétvége

2009.10.18. 14:42 benkozsofi

hát a németóra elég átlagosan telt... bemutatkoztunk, elmontuk ki honna jött mennyit tanult németül, persze megint kiderült hogy én kb alig tudok, de sebaj, lesz ez jobb...

utána spontán elmentünk a hannoveri zeneakadémia klasszikus tanoncainak évnyitó koncertjére ami elég jó volt szeretem a klasszikus zenét és ők ráadásuk ügyesek voltak:)

szombaton elmentünk Mileen-nel Brémába, húúú az szuper volt rengeteget fényképeztünk, sétáltunk, felfedeztük a várost ami gyönyörű volt és csak ránk várt:) sajnos kicsit hideg volt, úgyhogy mielőtt totál megfagytunk volna, beültünk nagyon édes kávéházba, forrócsokizni:))))na az aztán szuper volt:) utána ettem egy gigantikus kolbászt a vásárban majd ismét vonatra ültünk. megkérdeztük, melyik tengerparti város van a legközelebb ahova még ingyen utazunk. Mondták Bremerhaven ,igy felszálltunk egy oda tartó vonatra:)na hát ott még hidegebb volt, de legalább sütött a nap:))) csodaszép kikötője volt annak a kis városkának, csak sajnos az elem (amit aznap reggel raktam a fényképezőmbe)lemerült a fényképezőmben, Mileennek meg tönkrement a gépe még egy hete, így sajnos nem tudtunk még 200képet csinálni, úgyhogy vissza kell mennünk egyszer még!!!hú de volt egy olyan "házsor" az első ház alacsony, félkör alakú, mint egy luxushajó eleje/vége utána 3 toronyház a 3 kémény majd még egy félkör. állati jól nézett ki ja és mindez kb 400 m hosszú. Volt egy másik ami úgy nézett ki mint egy vitorlás, ugy voltak az emeletek eltólva egymáson mintha dudorodó vitorla lenne :) szuper volt ez a kikötői rész:)

este vásároltunk mikor hazaértünk, mert itt ugye semmi nincs nyitva vasárnap.

ma reggel kitakarítottam a szobámat, mivel semmi porfogóm nincs, mint szőnyeg ágytakaró, terítő... ezért folyton csak száll a  por:( de mivel csak felmosó rongyunk van meg vödör ezért úgy döntöttem, 3szor felmosok.... hát remélem tisztább lett:)) kimostam a ruháimat.húúúú olyan massziv szuper hatalmas mosógép van, kb 10kg ruha belefér, és nagyon gyorsan nagyon szépen kimossa a ruhát:) úgyhogy most tiszta szobába tiszta ruhák közé megyek majd haza:)))(látod Anya takarítok én ha nagyon muszáj)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofihannover.blog.hu/api/trackback/id/tr891457977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása