HTML

Erasmus- Hannover

Friss topikok

  • hcsilla: Nagyon ügyi vagy !Gratula!!!!:-) (2009.11.30. 01:04) Neuro:)
  • Emeske: Szia! Na,sajnálom a vizsgákat! mennyitől lett volna meg? mindenesetre az 50% és 53% szerintem is ... (2009.11.12. 14:54) már egy hónapja...
  • subiczgabor: HAJRÁ SZIVEM! Mutasd meg a fránya germánoknak, mi a stájsz! (2009.10.25. 15:59) hú suli:)
  • benkozsofi: @Emeske: Hát ezt rettentően sajnálom, bár lehet hogy nekem nem villantgatná magát, mert megsértődö... (2009.10.25. 15:39) Megérkeztem:)

Linkblog

az első hétvége

2009.10.12. 14:17 benkozsofi

Csütörtökön tényleg nem csináltunk semmit. nekem eléggé fájt a torkom, úgyhogy inkább lefeküdtem aludni.

Pénteken reggel 10re mentünk a közös ERASMUSos reggelire ahol volt mindenféle finomság. utána mentünk városnéző körútra. szerencsére nem esett az eső:)))))))) nagyon szuper volt. a tutoraink nagyon aranyosak voltak, valahonnan letöltöttek valami városnézős útnutatót de egy csomó mindenről nem is tudták hogy merre van :) de legalább megpróbálták és láttunk sok szépet és hallottunk sok érdekes sztorit is a városról. annyira egyébként nem nagy szám. Szeged sokkal szebb, BP-ről meg nem is beszélve... dehát nem a szépségéről híres ez sem. aztán este elmentünk oktoberfestre, de oda már csak magunk, nem jöttek velünk a tutorok. hát az szupi volt. óriási vidámpark mindenhol játék meg sör meg virsli...sokáig bámészkodtunk a sok csilligó minden között majd ielőtt teljesen megfagytunk volna, hazajöttünk.

szombaton hatalmas semmittevést műveltünk amit folytattunk vasárnap is:) filmeket néztünk, zenét hallgattunk, és beszélgettünk.

ma meg mindenki suliban van én meg továbbra is intézgetem dolgaimat a to-sokkal.

puszi mindenkinek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofihannover.blog.hu/api/trackback/id/tr911445016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása